Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu , a kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Parking płatny 10 zł za dobę, opłata klimatyczna w/g stawki UM. .Akceptujemy zwierzęta za opłatą.
Rezerwacja / Płatności:
Płatność za pobyt przyjmowana jest online za pośrednictwem Przelewy24.pl
Zadatek. 30% sumy za pobyt- płatne do 48 godzin
Opłata za rezerwację 3-4 dni przed przyjazdem- płatne do 24 godzin.
Opłata za rezerwację 1-2 dni przed przyjazdem – płatność 100 % ( blik , przelewy 24).
Należność za pobyt Gości pobierana jest z góry – przelewem na konto lub w dniu przyjazdu gotówką – zgodnie z ustalonymi przez strony warunkami i ofertą cenową z dnia dokonania rezerwacji.
Anulowanie rezerwacji i zwrot wpłat za rezerwację lub wpłat za pobyt
30 dni do daty przyjazdu - zwrot 100 %
15 dni do daty przyjazdu - zwrot 30%
Opłata rezerwacyjna przepada w całości , w przypadku odwołania rezerwacji przez klienta 7 lub mniej dni przed przyjazdem.
Opłata rezerwacyjna jest zwracana w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
W przypadku rezygnacji ( wcześniejszego wyjazdu Gościa ) należność za niewykorzystane noclegi nie podlega zwrotowi.
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku – informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia.
Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.
Pełne dane firmy:
Progres s.c. Anna Artur Komar ul. Chełmońskiego 1 a 83-110 Tczew NIP 579 225 64 84 Regon 361831023.
Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: rezerwacje@perlakrynicy.pl lub telefonicznie: +48 603 361 362.
Państwa dane przekazywane podczas rezerwacji są chronione zgodnie z przepisami RODO - poniżej szczegóły.
Polityka prywatności strony www.perlakrynicy.pl
1.Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług rezerwacji noclegów w Pensjonacie Perła Krynicy w Krynicy Morskiej.
2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Progres s.c. Anna Artur Komar ul. Chełmońskiego 1a 83-110 Tczew Nip 579 225 64 84 .
3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
6. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
7. Informacje podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego.
8. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
9. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również prawo do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
11. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.perlakrynicy.pl Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w danych kontaktowych na stronie internetowej.
Postanowienia ogólne - zasady pobytu
1. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 do 7:00.
2. Na terenie ośrodka zabronione jest:
- zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki,
- nieprzyzwoite i wulgarne zachowanie,
- zaśmiecanie i zabrudzanie ośrodka.
3. Zezwala się na pobyt zwierząt po ustaleniu z recepcją i wg zasad:
- sprzątanie nieczystości po zwierzętach,
- prowadzenie na smyczy na terenie ośrodka,
- nie pozostawianie zwierząt samych w pokojach.
4. Prosimy o zamykanie drzwi pokoi i domków letniskowych na klucz. Opłata za zgubienie klucza wynosi 50 złotych.
5. Nie bierzemy odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione na terenie posesji.
6. Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i używania otwartego ognia w pokojach, korytarzach i domkach letniskowych.
7. Przed wyjściem z pokoi prosimy o zamknięcie drzwi tarasowych/balkonowych, zakręcenie kranów.
8. Zabrania się patroszenia i smażenia ryb w kuchni i domkach letniskowych.
9. Goście odpowiadają materialnie za powstałe z ich winy szkodzenia na terenie Willi Perła Krynicy oraz na terenie przyległym. Opłata za uszkodzenia wynosi 100 % powstałej szkody i jest płatna bezzwłocznie.
10. Parking na terenie posesji jest przeznaczony wyłącznie dla Gości naszego obiektu. Parking jest płatny oraz niestrzeżony. Nie ponosimy odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy pozostawione w pojazdach.
11. Teren posesji jest monitorowany.
12. Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż zadeklarowana podczas meldunku.
13. Osoby odwiedzające naszych Gości w obiekcie – proszone są o opuszczenie naszego obiektu do godziny 22:00 lub opłacenie w recepcji specjalnej opłaty za odwiedzającego. W przeciwnym przypadku zostanie naliczona opłata za pobyt każdej osoby, według cennika obiektu.
14. W przypadku zauważenia przez Gościa jakichkolwiek nieprawidłowości , usterek w pokojach lub na terenie obiektu prosimy o niezwłoczne poinformowanie pracowników recepcji.
Zapoznanie się z regulaminem Willi Perła Krynicy oraz regulaminem placu zabaw – jest obowiązkiem każdego z naszych Gości i odbywa się tuż przez zameldowaniem w apartamencie. Nieznajomość tych regulaminów nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.
W szczególności prosimy pamiętać, iż plac zabaw oraz basen są obiektami niestrzeżonymi, a odpowiedzialność za ewentualne wypadki z udziałem dzieci i osób niepełnosprawnych – ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
Życzymy miłego wypoczynku i wielu wrażeń z pobytu w Krynicy Morskiej.
Dane kontaktowe
ul. Wiślana 3, 82-120 Krynica Morska
tel. 603 361 362
email: rezerwacje@perlakrynicy.pl
Zapraszamy do zapoznania się
z ofertą oraz rezerwacji terminów